GURU PENYELARAS BESTARI DAN GURU ICT SEKOLAH AHLI PKG KG. PANDAN
Untuk makluman semua GPB/GICT sekolah ahli PKG Kg. Pandan, terdapat beberapa aduan kerosakan peralatan ICT sekolah yang dilaporkan di dalam Support Ticketing System (STS), tidak dapat di baikpulih berikutan maklumat aduan tersebut tidak lengkap. Ini akan menyebabkan tiket aduan tersebut tergantung dan pihak PKG tidak dapat memanjangkan aduan tersebut ke aras 3 iaitu BTPN KL . Di bawah ini terdapat format aduan kerosakan untuk rujukan GPB/GICT.
Pastikan semua maklumat berkenaan peralatan sama seperti di dalam kad Daftar Harta Modal (DHM) supaya tidak timbul masalah lain semasa baikpulih dilakukan oleh pihak vendor.
Tiket-tiket yang telah diselesaikan samada "complete without payment" ataupun "complete with payment" perlulah di tutup dan direkodkan dibelakang kad DHM beserta jumlah bayaran.
Nota : 1. hubungi pihak PKG jika terdapat sebarang masalah.
2. sebarang pertambahan akan diberitahu kelak.
Disediakan Oleh :
MSY
- Nama Pelapor :
- Jawatan Pelapor :
- No Telefon Pelapor :
- Jenis Peralatan :
- Jenama / Model :
- No Daftar Harta Modal :
- No Siri Peralatan :
- Tahun Perolehan Aset :
- Lokasi Peralatan :
- Masalah kerosakan :
- Troubleshoot yang telah dibuat :
Pastikan semua maklumat berkenaan peralatan sama seperti di dalam kad Daftar Harta Modal (DHM) supaya tidak timbul masalah lain semasa baikpulih dilakukan oleh pihak vendor.
Tiket-tiket yang telah diselesaikan samada "complete without payment" ataupun "complete with payment" perlulah di tutup dan direkodkan dibelakang kad DHM beserta jumlah bayaran.
Nota : 1. hubungi pihak PKG jika terdapat sebarang masalah.
2. sebarang pertambahan akan diberitahu kelak.
Disediakan Oleh :
MSY