Data Maklumat Aset ICT Sekolah

Salam 1 Malaysia

Makluman Kepada Guru Penyelaras Bestari (GPB) dan Guru ICT (GICT)

Sila periksa No. Daftar Harta Modal (DHM) peralatan ICT sekolah anda pada Sistem Data Maklumat ICT dan pastikan kesemua No. DHM peralatan ICT sekolah anda berada di dalam sistem tersebut. Jika ada, sila berikan maklumbalas anda kepada kami diruang komen dibawah untuk pemerhatian pihak PKG Kg Pandan.

Jika No. DHM peralatan ICT sekolah anda tiada ataupun tidak semua No. DHM anda berada di dalam sistem tersebut, sila hubungi pihak PKG Kg Pandan ataupun anda juga boleh memberikan maklumbalas anda diruang komen dibawah. Sertakan:
  • Nama anda
  • Nama sekolah
  • DHM Lengkap / Tidak Lengkap
  • Catatan
Untuk makluman bagi sekolah yang tidak lengkap No. DHM tersebut, anda mempunya dua pilihan. Pertama, anda boleh mengisi sendiri semua No. DHM peralatan ICT sekolah anda dari tahun 2004 hingga 2009 di dalam sistem tersebut. Kedua, anda boleh menghantar salinan No. DHM peralatan ICT sekolah anda ke PKG Kg Pandan sebelum atau pada 31 MAC 2010. Pastikan lima perkara penting ada di dalam salinan tersebut bagi memudahkan pihak syarikat yang bertanggungjawab menguruskan sistem ini memasukkan data No. DHM anda.
  1. No. Siri Pendaftaran
  2. Nama Aset
  3. Tarikh Perolehan
  4. Harga Perolehan
  5. Jenis Peralatan
Sebarang pertanyaan boleh menghubungi pihak PKG Kg Pandan.

Nota: Guru GPB/GICT bertanggungjawab mengisi sendiri semua
No. DHM peralatan ICT bagi tahun 2004 .

Terima Kasih.

Disediakan oleh:
MSY