Beberapa perkara yang memerlukan tindakan pembetulan dan pengubahsuaian oleh pihak syarikat telah dikenalpasti dan telah dimaklumkan kepada pihak pentadbir sekolah dan pihak syarikat dalam satu sessi taklimat ringkas selepas sessi lawatan. Antaranya ialah :
1. Label belum ditampal pada laluan trunking dan NOD
2. Kable Fibre Optic ( Termination ) putus di pejabat sekolah
3. 3 NOD sepatutnya di sediakan di pejabat sekolah namun hanya 2 NOD yang dapat di kesan.
4. Kable CAT 5 pada akses point perlu ditukar kepada kable CAT 6
5. AP 3&4 perlu dipindahkan ke dalam bilik/kelas atas sebab sebab keselamatan.
6. AP 5 belum di konfigurasi oleh pihak syarikat.
7. AP 3&4 tidak stabil. ( on/off )
2. Kable Fibre Optic ( Termination ) putus di pejabat sekolah
3. 3 NOD sepatutnya di sediakan di pejabat sekolah namun hanya 2 NOD yang dapat di kesan.
4. Kable CAT 5 pada akses point perlu ditukar kepada kable CAT 6
5. AP 3&4 perlu dipindahkan ke dalam bilik/kelas atas sebab sebab keselamatan.
6. AP 5 belum di konfigurasi oleh pihak syarikat.
7. AP 3&4 tidak stabil. ( on/off )
Dari dapatan di atas, pihak Pusat Kegiatan Guru Kampung Pandan telah menggambil keputusan untuk menangguhkan pengesahan bagi projek ini (UAT).
Sekian.
Disediakan oleh MFM